ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΣΙ ΚΟΥΝΓΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

 

   Το Τσι Κουνγκ δεν είναι γυμναστική για τους παρακάτω 7 σημαντικούς λόγους.

 

  1. Η Γυμναστική δεν χρειάζεται την βαθιά χαλάρωση, ούτε βαθιά αναπνοή, ούτε βαθιά συγκέντρωση. Το Τσι Κουνγκ χρειάζεται και τα τρία.

 

  1. Η γυμναστική δεν χρειάζεται καθημερινή εξάσκηση. 3 ή 4 φορές άσκησης την εβδομάδα αρκούν. Αλλά στο Τσι Κουνγκ η καθημερινή εξάσκηση είναι χρησιμότατη.

 

  1. Η γυμναστική δυναμώνει το σώμα και ζωογονεί το νου. Το Τσι Κουνγκ χαλαρώνει και δυναμώνει το σώμα, χαλαρώνει βαθιά το νευρικό σύστημα, ηρεμεί τα συναισθήματα, διαλύει το άγχος, καθαρίζει το μυαλό, βελτιώνει την αντίληψη, αυξάνει την ενεργητικότητα και την ευεξία, βοηθάει στην    μακροζωία και στην ψυχοσωματική αρμονία πολύ περισσότερο από την   γυμναστική.

 

  1. Η γυμναστική μπορεί να συνδυαστεί με διασκέδαση. Μπορείς να γυμναστείς ακούγοντας μουσική, βλέποντας τηλεόραση ή κουβεντιάζοντας με κάποιον. Αλλά το Τσι Κουνγκ χρειάζεται πλήρη προσοχή και πλήρη επίγνωση κατά την εξάσκηση του και γι’ αυτό δεν μπορεί να συνδυαστεί με κάποια μορφή   διασκέδασης. Η βαθιά κατάσταση ευεξίας, ηρεμίας και αρμονίας που   παράγεται από την σωστή άσκηση του Τσι Κουνγκ είναι συνήθως περισσότερο   ευχάριστη από την απλή διασκέδαση.

 

  1. Το Τσι Κουνγκ περιέχει μια πολύ βαθιά φιλοσοφία ζωής σε αρμονία με τους ρυθμούς της φύσης, καλλιεργεί την αυτογνωσία και τον αυτοέλεγχο και προάγει μια βαθύτερη κατανόηση της ζωής και της δράσης μας, αντίθετα από την γυμναστική.

 

  1. Όταν ασκείται σωστά, το Τσι Κουνγκ είναι διαλογισμός σε κίνηση, ενώ όσο σωστά κι αν ασκείται η γυμναστική είναι απλή σωματική άσκηση.

 

  1. Το Τσι Κουνγκ περιέχει μέσα του γυμναστική (σωματική άσκηση), ενώ η γυμναστική δεν περιλαμβάνει ή δεν περιέχει Τσι Κουνγκ.